rusrie

02 March 2007

keje baru

dah lama aku tak update blog nie..sblm ni ada gak try nak

mengupdatekan tapi bila nak post jer keluar error...

buat penat jer aku taip..


dah seminggu aku kerja kat tempat baru. dari segi kerja aku

rasa tak susah sgt cuma work load tu mmg banyak ler...

masa 1st day keje, satu hari tu belajar dari senior samapi

tak mampu nak input dalam otak. terlalu banyak yang

nak dibelajar. GANBARIMASU!!!!


pergi balik keje aku naik bas jer...bas rapid kl..pegi dan

balik leh pakai tiket yang sama..jimat skit..tapi yang tak

larat tu nak menempuh jem kat area pj..kalu sendiri yng

drive lenguh kaki dibuatnyer.lgpun itu jer lar transport yang

paling benri dari rumah aku..lrt dan komuter mmg tak der

ler yang dkt ngan rumah aku...


sebut pasal naik bas ni, skrg bas mmg banyak dari segi kekerapan

kalu nak compare ngan zaman 90 an dulu.

naik berjanggut menunggu bas kalu nak kemana mana.
posted by rusrie at 8:13 AM

2 Comments:

rusma..ganbare! naik bas kalu, kuar umah kol bape dan sampai umah kol bape ek?

2:03 PM  

Atarashi sigoto..gambatte..chaiyo! chaiyo!.. Bila nak belanja makan?.. Bertambah Rezeki baru utk adik Tina kot... amin..

1:36 PM  

Post a Comment

<< Home