rusrie

20 December 2006

Serupa tapi tak sama

Pernah tak nkorang dikatakan mempunyai iras yang
sama dgn muka suami sendiri..aku ingat lagi masa
belum kawin dulu pernah terdengar
ada yang mengatakan life partner kita akan
mempunyai iras yang sama ngan kita. sejauh
mana kebenaran tu wallahualm...

sepanjang perkahwinan aku dah 3 kali orang kata muka ku ngan
muka hubby ku macam adik beradik. bila ku tgk kat cermin rasanya
macam tak sama langsung.

1. Majlis pertunangan
masa majlis pertunangan aku dulu, bila keluarga suami ku sampai,
jiran ku kata muka aruah adik ipar aku macam muka aku..
ada kot skit skit..

2. DiHospital
Ketika itu aku ke hospital untuk menziarahi aruah adik ipar aku
yang terlantar sakit disbbkan breast kanser. makcik yang dok
sebelah katil aruah tanya aku ni adik dia ker?bila aruah menafikan,
makcik tu cakap muka kitaorg macam adik beradik..

3. DiKedai
Masa tu kitaorg g kedai brg plastik kat Pilah.
Org kedai tu pun tanya mende yang sama, aku ngan suami ku
adik beradik ker???aku ckp ler itu husband saya. makcik tu
cakaap "muka manyak sama"...hmm, apa yang sama entah!!
posted by rusrie at 9:51 AM

2 Comments:

serupa ke? Hmm...aku rasa tak serupa la...

1:44 PM  

Aku kalo kata serupa muka dgn Anas blom lagi... tapi kalo dengan adik lelaki aku tu... pernah dulu masa jalan dgn dia orang tegur.. "awek ke?"...hehe..

1:36 PM  

Post a Comment

<< Home