rusrie

24 November 2006

Makan Preee...

Hari ni bos aku cakap kita reramai g makan KFC masa
lunch hour nanti. Sape yang tak suka makan pree yer tak?
Tapi yang tak mengsyiokkan aku, aku ler kena buat segala
galanyer...

Dari dulu lagi, kalu bab bab macam ni aku ler yang
menguruskannyer. Sblm ni order guna tipon, pastu
g ambik jer kat KFC makan kat kilang.
ni kira first time jugak ler g reramai kat sana, makan
kat KFC tu sendiri.. nasib baik warga kilang ni tak
ramai sgt..dalam 23 org jer..kalu idak
mau kelam kabut gak staff staff KFC tu...

duit yang kitaorg wat bayar tu adalah hasil dari jualan
scrap.. so bila dah kumpul banyak skit mmg kebiasann
ler kitaorg dapat makan free. biasanyer kita makan
KFC atau Mcdonald jer pun. ..almaklumlah
kilang ni mana ada annual dinner macam kilang lain....

bila semua dah order, dah dapat makan ada pulak
yang sok sek sok sek kat belakang tak puas hati.
sbbnyer ada yang order banyak..
ada yang order skit.....tamak punyer pasal..
naik tensen ler aku...dah kasik makan free lagi
mau bising. Last last sesapa yang tak puas hati
tu aku belikan dia satu set lagi. Biar semua puas
hati..lagipun bukan duit aku pun...
posted by rusrie at 4:50 PM

2 Comments:

tak bersyukur la tu nama nye, dok ber'soksek' kat belakang gitu.. dpt mkn free pun bleh tak puas hati ek.. lain la kalo kena bayo sendri..

3:37 PM  

laa sendiri order pun still tak puas hati lagi ker ? kalau aku jadi ko rusma , aku beli ayam hidup sekor . suruh mereka sembelih sendiri kat rumah

7:47 AM  

Post a Comment

<< Home